Конкурси,турніри для вчителів та учнів
VI МІЖНАРОДНА ПРИРОДОЗНАВЧА ГРА “ГЕЛІАНТУС” ВІДБУДЕТЬСЯ
10 ГРУДНЯ 2015 РОКУ
Реєстрація учасників триває з 01 вересня 2015 року до 15 листопада 2015 року.
Для реєстрації користуйтеся програмою
реєстрації ("Вхід на персональну сорінку").
Розмір оргвнеску за участь у грі становить:
- до 200 учасників зі школи/об’єднання – 16,50 грн.
- 201-400 учасників зі школи/об’єднання – 16,00 грн.
- понад 400 учасників зі школи/об’єднання – 15,50 грн.
Оплата оргвнеску до 22 листопада 2015 року.
Геліантус-учитель
Шановні колеги
23 березня 2016 року відбудеться ІІ Всеукраїнський конкурс фахової
майстерності для вчителів
природничих предметів «Геліантус-учитель» – 2016.
Участь у конкурсі безкоштовна.
Конкурс відбудеться відповідно до листа Міністерства освіти і науки
України від 13.05.2015 року
№2/2-14-927-15 (з повним текстом листа можна ознайомитися
на сайті гри «Геліантус» helianthus.com.ua у розділі «Правила та
документи») або тут.
Реєстрація на конкурс почнеться 1 лютого 2016 року
Підписано листа Міністерства освіти і науки України від 13.05.2015
року №2/2-14-927-15
«Про проведення VI Всеукраїнської
українознавчої гри «Соняшник», Всеукраїнського конкурсу фахової
майстерності для вчителів
«Геліантус-учитель» та Всеукраїнського конкурсу фотографій
«Моя Україна». З текстом листа можна ознайомитися у розділі
Запрошуємо всіх учнів середніх навчальних закладів України
взяти участь у таких
Всеукраїнських конкурсах (за рекомендацією МОН):
конкурс "КОЛОСОК”
для учнів навчальних закладів
системи загальної
середньої освіти України(учні 2-10 класів)
мови,літератури та українознавства
(учні 1–11-х класів)
http://gra-sonyashnyk.com.ua/
безкоштовний конкурс з українознавства для
вчителів- україністів.
Участь у цьому конкурсі сприятиме створенню неформального
простору для фахового спілкування вчителів української
мови та літератури у режимі «он-лайн»
http://gra-sonyashnyk.com.ua/
природознавство для дорослих»
(з фізики, хімії, біології, географії) Стати учасниками Гри можуть усі школярі
старших (9-11) класів. Учасникам гри будуть
запропоновані завдання про природні об’єкти чи явища з точки зору
різних природничих дисциплін.
http://helianthus.com.ua/
Україні спільно з Міжнародною асоціацією "KANGOUROU
SANS FRONTIERES” ("Кенгуру без кордонів") під егідою ЮНЕСКО
(учні 2 – 11 класів)
http://www.kangaroo.com.ua/index.php
(учні 2 – 11 класів)
http://www.kangaroo.com.ua/index.php
Для всіх учнів 7-11 класів, які цікавляться фізикою, тих, хто любить думати
і спостерігати, змагатися і перемагати.
http://www.levenia.com.ua/
другий Всеукраїнський конкурс
Конкурсні завдання містять запитання з багатьох шкільних предметів:
мови, літератури, історії, географії, українознавства та
відображають різнобічну інформацію про нашу країну.
(2-11 кл)
http://uclever.com/
Конкурсні завдання містять запитання з багатьох напрямків знань:
мови, країнознавства, географії, літератури та відображають
різнобічну інформацію про англомовні країни.
(2-11 кл)
http://uclever.com/
проводиться в Україні спільно з Міжнародною
Спільнотою "Бобер” ("International Beaver Community”) (учні 5-11 класів)
http://bober.net.ua/
международная игра-конкурс по русскому
языкознанию (2-11 кл)
http://rm.kirov.ru/index.htm
Ерудити Планети |
на які одночасно відповідають всі учасники команд.
Сприяє всебічному розвитку особистості учнів, діти залучені у постійний і
захоплюючий процес пізнання і відкриттів.
При виконанні завдань олімпіади всередині кожної команди створюється особлива атмосфера,
виховується командний дух, "відчуття ліктя"
товариша, гарний настрій, набуваються неоціненні досвід та навички.
Олімпіада розвиває уміння людини, здатної самостійно, опираючись лише на
власні сили і знання, прокласти собі шлях в житті.
Мета конкурсу – активізація та актуалізація вивчення історії в загальноосвітніх навчальних закладах; підвищення рівня знань з історії; розвиток дослідницьких здібностей учнів; патріотичне виховання школярів; підтримка та підвищення ефективності роботи вчителів історії.
Завдання конкурсу:
• підвищити інтерес учнів до вивчення вітчизняної історії та країн зарубіжжя;
• поглибити та структурувати знання школярів з історії;
• створити підґрунтя у підготовці до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з історії України;
• сприяти вихованню в учнів патріотизму;
• забезпечити належну підготовку учнів до щорічних інтелектуальних змагань.